Binə aeroportunda taksi xidmətlərində islahatlar gözlənilir

Bakı Beynəlxalq Hava Limanının ərazisində müntəzəm taksilərin hərəkətinə qadağa qoyulması ilə bağlı xəbər ictimaiyyəti təşvişə salıb. Bununla əlaqədar nəqliyyat administrasiyası taktikanı bir az dəyişmək qərarına gəlib. Taksi sürücüləriin bəzilərinə aeroport ərazisindən sərnişin daşımağa icazə verib. Bu barədə Azərbaycan Sürücülər Assosiasiyasının rəhbəri Elşad Eldarov məlumat verib.
Xatırladaq ki, ötən həftə taksi sürücüləri üçün məhdudiyyətlər qoyulmuşdu. Sentyabrın 8-dən taksi aqreqatorları ilə işləyən sürücülər böyük ehtimalla Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunun ərazisindən müştərilərin sifarişlərini qəbul edə bilməyəcəklər. Taksi sürücülərinin sözlərindən məlum olduğu kimi, bazar ertəsindən etibarən taksinin sinfindən asılı olmayaraq, hava limanında sərnişin düşürən bütün sürücülər geri dönməli olacaqlar. Yeni müştərilər tapmaq üçün mobil proqramlar Bolt, Yango və s. sürücülər hava limanını tərk edənə qədər yeni sifarişləri qəbul etməyəcəklər. Bununla belə, hava limanının şlaqbaumunu tərk etdikdən sonra belə, taksi sürücüləri yeni sifarişləri qəbul edə bilməyəcəklər, çünki bütün qonşu ərazidə parkinq nişanları yoxdur. Beləliklə, taksi sürücüləri yenidən boş vəziyyətə qayıtmaq məcburiyyətində qalacaq. Həmçinin bildirilib ki, hava limanında yalnız Bakı Taksi Xidmətinin nəqliyyat və ekspress avtobusları fəaliyyət göstərəcək. Bakı Taksi Xidmətinin avtomobilləri hamıya “London taksiləri” kimi yaxşı tanışdır.
Kütləvi narazılıqlardan sonra nəqliyyat administrasiyası kompromisləri nəzərə alaraq yekun hökmü təxirə salmaq qərarına gəlib. Elşad Eldarovun qeyd etdiyi kimi, hazırda hava limanından sifariş qəbul edə biləcək taksi sürücülərinin müəyyən icazə verilən limitinin müəyyən edilməsinin mümkünlüyü aqreqatlarla müzakirə olunur. Bunun üçün onlar tələblərə cavab verməlidir: xarici dil bilməli, işlək kondisioneri olan istismara yararlı avtomobilə malik olmalı, çalışqan görünüşə malik olmalı və ümumiyyətlə, taksi sürücüləri üçün mövcud təlimatların bütün tələblərinə əməl etməlidirlər.
Aeroportda daimi işləyəcək bütün taksi şirkətlərindən müəyyən sayda avtomobil ayrılacaq. Təbii ki, bu maşınlar çox olmayacaq. İş ondadır ki, burada qanunsuz heç nə yoxdur. Aqreqatorların öz daxili nizamnaməsi var. Onlar işçiləri ilə xidmət müqaviləsi bağladıqları üçün heç bir qanunu pozmadıqlarını deyirlər, orada bütün şərtlərlə razılaşırlar. Taksilərin sayının azalması avtomatik olaraq qiymətlərin bahalaşmasına səbəb olacaq. Nəticədə hava limanından Bakının mərkəzinə gediş-gəliş əvvəllər 7-12 manat olduğu halda, orta hesabla 25-30 manata başa gələcək.
Ancaq Eldarov hesab edir ki, burada da boşluq olacaq. Müştərilər səyahət üçün əvvəlcədən sifariş verə biləcəklər. Nəqliyyat administrasiyası aqreqatorların hava limanının ərazisi ilə işləməsini tamamilə qadağan edə bilməyəcək, çünki bütün şirkətlərin öz korporativ müştəriləri var və onların qarşısında öhdəlikləri var.