“İrşad”-ın taktikası - çox satılanlara kiçik, az satılanlara böyük endirimlər

 “İrşad”-ın taktikası - çox satılanlara kiçik,
6 Avqust 2025 14:09

“Yaşıl Cümə” kampaniyası çərçivəsində “İrşad” mağazalar şəbəkəsində və onlayn platformalarında ev və şəxsi istifadə üçün elektronikadan məişət texnikasına, smartfonlardan, aksesuarlara qədər yüzlərlə məhsulda 70 faizədək böyük endirimlər tətbiq olunur.

Alıcılara təqdim edilən xüsusi şərtlər çərçivəsində məhsulların endirimli qiymətini 6 aya FAİZSİZ və KOMİSSİYASIZ bölmək, həmçinin taksit kartları ilə 6 ay FAİZSİZ ödəmək imkanı mövcuddur. Kampaniya çərçivəsində təqdim olunan bəzi məhsullar və endirimlər:

Tefal Optiss tərəzi – 70 faizi endirimlə: 69.99 AZN əvəzinə 20.99 AZN

Ardesto saç feni – 70 faiz endirimlə: 59.99 AZN əvəzinə 17.99 AZN

iPhone 16 Pro Max 256 GB – 630 AZN endirimlə: 3519.99 AZN əvəzinə 2889.99 AZN

Samsung S25/128GB – 400 AZN endirimlə: 1999.99 AZN əvəzinə 1599.99 AZN

AUX kondisioner – 350 AZN endirimlə: 1049.99 AZN əvəzinə 699.99 AZN

Faizlə ifadə etsək;

  • Tefal Optiss tərəzi  70,01 % 

  • Ardesto saç feni 70,01 % 

  • iPhone 16 Pro Max 256 GB  17,91 % 

  • Samsung S25/128GB:  20 % 

  • AUX kondisioner: 33,37 % endirimlə satılacaq. 

Göründüyü kimi yüksək tələbatın olduğu məhsullara kiçik, nadir hallarda alınan məhsullara böyük endirimlər edilir.  

Yüksək tələbatı olan məhsullara kiçik endirimlər bazarda sabit və güclü mövqe tutan məhsulların qiymətinin qorunmasını təmin edir. Böyük endirimlər isə az tələbatlı və ya artıq köhnəlmiş məhsullara tətbiq olunur. Bu yanaşma satıcıların stoklarını təmizləmək, köhnə modellərdən qurtulmaq və yeni məhsullar üçün yer açmaq məqsədilə istifadə etdikləri bir taktika ola bilər.

MONETAR.AZ


Oxşar xəbərlər