Dünyada gündəlik yemək bişirmə vərdişləri mədəni, iqtisadi və sosial fərqlilikləri əks etdirir. Məsələn, ABŞ-da rahatlıq ön plandadır: məşğul həyat tərzi və fast-food şəbəkələrinin geniş yayılması səbəbindən amerikalıların çoxu takeout, hazır yeməklər və ya dondurulmuş məhsullara üstünlük verir. 2024-cü ildə aparılan Statista Consumer Insights sorğusuna görə, səkkiz ölkə arasında amerikalılar ən az gündəlik ev yeməyi bişirən qrupdur – evdə yemək hazırlayan respondentlərin yalnız 57%-i bunu hər gün etdiklərini bildirib (ortalama 63%-dir).
Fransada evdə gündəlik yemək bişirmə faizi 62% təşkil edir, Hindistanda isə sorğu iştirakçıları arasında bu göstərici ən yüksəkdir – 73%. Ümumiyyətlə, Avropa və Asiya ölkələrində insanlar kulinariya ənənələrinə və təzə, regional məhsullar üzərində nəzarətə daha bağlı qalırlar. Lakin qloballaşma, urbanizasiya, yeni trendlər (məsələn, yemək çatdırılması, fast food) və həyat tərzinin dəyişməsi bu sərhədləri yavaş-yavaş zəiflədərək vərdişləri dəyişdirir.
Bəzi ölkələrdə isə iqtisadi amillər – məsələn, ev yeməyinin daha sərfəli olması – gündəlik təcrübələrdə hələ də mühüm rol oynayır.
Monetar.az