Menecerlərin effektivliyi azaldan vərdişləri açıqlanıb

Şirkətin fəaliyyəti tez-tez direktorun hər şeyə nəzarət etmək istəyi ilə sarsılır. Komanda performansına mane olan vərdişlər haqda ekspertlər müxtəlif fikirlər söyləyir.
Onların fikrincə, müəyyən idarəçilik vərdişləri incə şəkildə bütün komandanın məhsuldarlığına xələl gətirə və şirkətin böyüməsinə mane ola bilər. Ən çox yayılmış idarəetmə səhvlərindən biri tam nəzarəti saxlamaq istəyindən qaynaqlanan, lakin praktikada işçilərin demotivasiyasına səbəb olan mikro idarəçilikdir. Menecer hər bir detala müdaxilə edəndə və hər qərarı özünə uyğun yazanda, komanda tez bir zamanda təşəbbüsü itirir.
Nümayəndə heyəti qorxusu da direktorun effektivliyinə xələl gətirir. Menecer hər şeyin mükəmməl olmasını istəyə bilər və ya işçilərin və ya tərəfdaşların bununla məşğul ola bilməyəcəyinə inana bilər. Nəhayət, üçüncü pis vərdiş rəyə məhəl qoymamaqdır. Bir çox menecerlər “ən yaxşısını mən bilirəm” zehniyyətini qəbul edirlər ki, bu da onların komanda və bazarla əlaqəni itirməsinə gətirib çıxarır.
"Menecerin iş vərdişləri birbaşa komandanın və biznesin effektivliyinə təsir göstərir." "Mikro idarəetmə işçiləri təşəbbüsdən məhrum edir, nümayəndə heyəti qorxusu şirkətin genişlənməsinə mane olur və rəylərə qulaq asmaqdan imtina yeni ideyalara çıxışı bağlayır. Bu tələlərdən xilas olmağın yeganə yolu insanlara, tərəfdaşlara və sistemlərə inamdan keçir", - ekspertlər izah edib.
MONETAR.AZ