Müştəriləri ən çox incidən banklar

Müştəriləri ən çox
10 Oktyabr 2025 09:08

2025-ci ilin sentyabr ayında bank xidmətləri üzrə şikayət indeksi: Hansı banklar daha çox şikayət alıb?

Bank müştərilərinin xidmət keyfiyyəti ilə bağlı narazılıqları, bankların müştəri məmnuniyyətini ölçməkdə əsas göstəricilərdən biridir. 2025-ci ilin sentyabr ayına dair açıqlanan məlumatlara görə ölkəmizdə fəaliyyət göstərən banklar arasında şikayət indeksi fərqlidir.

Şikayət indeksi — banklara daxil olan şikayətlərin ümumi xidmətlərə nisbətidir. Bu göstərici nə qədər yüksəkdirsə, o qədər çox müştəri narazılıq edir.

  • BANK BTB ASC – 5,46

  • YAPI KREDİ BANK AZƏRBAYCAN QSC – 3,89

  • YELO BANK ASC – 3,46

  • UNİBANK ASC – 1,86

  • EXPRESSBANK ASC – 1,73

  • RABİTƏBANK ASC – 1,63

  • ACCESSBANK QSC – 1,53

  • TURANBANK ASC – 1,50

  • AZƏR-TÜRK BANK ASC – 1,47

  • XALQ BANK ASC – 1,01

  • BANK OF BAKU ASC – 0,97

  • KAPİTAL BANK ASC – 0,87

  • AZƏRBAYCAN BEYNƏLXALQ BANKI ASC – 0,81

  • BANK RESPUBLİKA ASC – 0,68

  • PAŞA BANK ASC – 0,54

  • BANK VTB (AZƏRBAYCAN) ASC – 0,49

  • ZİRAAT BANK AZƏRBAYCAN ASC – 0,37

2025-ci ilin sentyabr ayının məlumatlarına əsasən, BANK BTB ASC ən yüksək şikayət indeksinə malikdir (5,46%), bu isə müştəri xidmətlərində problemlərin daha çox olduğunu göstərir. YAPI KREDİ BANK AZƏRBAYCAN və YELO BANK da nisbətən yüksək şikayət almış banklar sırasındadır.

Digər tərəfdən, ZİRAAT BANK AZƏRBAYCAN, BANK VTB və PAŞA BANK kimi banklar müştəri şikayətlərinin ən az olduğu banklar siyahısındadır. Bu bankların müştəri xidmətləri daha stabildir və müştəri məmnuniyyətinə daha çox diqqət yetirilir.

Bank xidmətlərindən istifadə edərkən şikayət indeksinə diqqət etmək vacibdir. Yüksək şikayət indeksi olan banklarda xidmət problemləri, gecikmələr və müştəri narazılıqları daha çox ola bilər. Buna görə də bank seçərkən həm xidmət keyfiyyətinə, həm də müştəri rəylərinə diqqət yetirmək tövsiyə olunur.

MONETAR.AZ


Oxşar xəbərlər