Kimin əvvəli, kimin axırı - Nəhəng şirkətlərin uğur hekayələri

Kimin əvvəli, kimin axırı -
5 Avqust 2025 12:37

Lamborghini – traktor istehsalından lüks avtomobillərə

Bu gün sürət və lüks simvolu olan "Lamborghini" əslində traktor istehsal edən bir şirkət kimi fəaliyyətə başlayıb. Şirkətin qurucusu Ferruccio Lamborghini özünün "Ferrari" avtomobilindəki nasazlıqdan şikayətlənəndə "Ferrari"nin qurucusu Enzo Ferrari ona "traktor istehsal etməyə davam et, avtomobildən anlamırsan" cavabını vermişdi. Bu cavab onu o qədər qəzəbləndirdi ki, özü "Ferrari"dən daha yaxşı avtomobil istehsal etməyə qərar verdi və beləliklə, əfsanəvi "Lamborghini" markası yarandı.

Samsung – ərzaq mağazasından texnologiya nəhənginə

Cənubi Koreyanın texnologiya nəhəngi "Samsung"un hekayəsi də oxşardır. Şirkət 1938-ci ildə Lee Byung-chul tərəfindən tərəvəz və meyvə satılan kiçik bir ərzaq mağazası kimi qurulmuşdu. Yalnız illər sonra ticarət və sığorta sektorlarında genişləndikdən sonra elektronika sahəsinə keçid etdi və bu gün dünyanın ən böyük mobil telefon, televizor və çip istehsalçılarından birinə çevrildi.

LG – üz kremi istehsalçısından elektronika liderinə

"Samsung"un rəqibi olan "LG" də öz tarixini başqa bir sahədə başlayıb. 1947-ci ildə "Lak-Hui Chemical Industrial Corp." adı ilə qurulan şirkət Cənubi Koreyanın ilk üz kremini istehsal edib. Yalnız 1958-ci ildə radio və digər elektronika məhsulları istehsalına başlayaraq indiki "LG" şirkətinin təməlini qoyub.

Nokia – kağız istehsalından telekommunikasiya liderinə

Bir zamanlar mobil telefon bazarının lideri olan "Nokia"nın başlanğıcı daha da fərqlidir. Şirkət 1865-ci ildə Finlandiyada kağız istehsal edən bir zavod kimi qurulmuşdu. Sonralar rezin məhsulları, o cümlədən şinlər, kabellər və ayaqqabılar istehsal etməyə başladı. Yalnız XX əsrin sonlarında telekommunikasiya sahəsinə keçid edərək məşhur "Nokia" telefonlarını istehsal etdi.

Nintendo – oyun kartlarından video oyun dünyasının hökmdarına

Video oyun dünyasının ən böyük adlarından biri olan "Nintendo" 1889-cu ildə qurulanda, əl istehsalı olan "Hanafuda" oyun kartları satırdı. Onlar onilliklər boyu bu fəaliyyətlə məşğul oldular, lakin 1970-ci illərdə elektronika və video oyunlarına keçid edərək "Mario", "Zelda" kimi əfsanəvi oyunlar yaratdılar.

IKEA – Qələm satışı ilə başlayan hekayə

Dünyanın ən böyük mebel şirkəti olan "IKEA"nın hekayəsi də sadə bir başlanğıcdan qaynaqlanır. Şirkət 1943-cü ildə gənc İsveçli sahibkar İnqvar Kamprad tərəfindən qurulduğu zaman yalnız qələm, cizgi dəftəri və kiçik ev əşyaları satırdı. Kamprad müştərilərinin ehtiyaclarını daha yaxşı qarşılamaq üçün məhsul çeşidlərini genişləndirməyə qərar verdi və 1950-ci illərdə mebel satışına başladı. Bu cəsarətli addım, indi hər kəsin tanıdığı, öz yığılan mebel konsepsiyası ilə məşhur olan "IKEA" brendinin təməlini qoydu.

Amazon – Bir kitab mağazasından qlobal e-ticarət nəhənginə

Bu gün demək olar ki, hər növ məhsulu tapa biləcəyiniz qlobal ticarət platforması olan "Amazon"un başlanğıcı da olduqca sadədir. Ceff Bezos 1994-cü ildə bu şirkəti qurduqda, məqsədi sadəcə onlayn kitab satışı idi. Bezos inanırdı ki, internetin böyük potensialı var və bu platformada kitab satışı ən yaxşı başlanğıc nöqtəsidir. Zamanla "Amazon" kitablarla yanaşı digər məhsul kateqoriyalarını da portfelinə əlavə etdi və bu gün dünyanın ən böyük e-ticarət, bulud texnologiyaları (Amazon Web Services) və rəqəmsal xidmətlər təminatçısına çevrildi.

Apple – Qarajda yığılan kompüterlərdən inqilabi texnologiyalara

Müasir texnologiyanın simvolu sayılan "Apple"ın hekayəsi də qarajda başlayan bir macəradır. Stiv Cobs, Stiv Voznyak və Ronald Ueyn tərəfindən 1976-cı ildə qurulan şirkət ilk vaxtlar yalnız şəxsi kompüterlər, xüsusən də "Apple I" modelini yığırdı. Onların vizyonu texnologiyanı hər kəs üçün əlçatan etmək idi. İllər keçdikcə "Apple" bu vizyonu genişləndirərək "iPod", "iPhone", "iPad" kimi inqilabi məhsullar yaratdı. Bu gün "Apple" sadəcə bir kompüter şirkəti deyil, dünya texnologiya bazarına istiqamət verən, innovativ dizaynları və ekosistemi ilə tanınan bir liderə çevrilib.

Bu hekayələr bir daha təsdiqləyir ki, böyük uğurlar planlaşdırılan başlanğıclardan deyil, cəsarətli qərarlardan və daim dəyişməyə hazır olmaqdan yaranır. Hər bir nəhəng şirkət, bir zamanlar kiçik bir ideya, sadə bir məhsul və ya kiçik bir dükan idi. Bu hekayələr həm də uğurun yeganə bir formulunun olmadığını, hər bir şirkətin özünəməxsus inkişaf yolunu tapdığını göstərir.


Oxşar xəbərlər